Halvmara i Göteborg och info om reserverna

Då var det dags att spika nästa långpass i Göteborg och den här gången springer vi en halvmara. Inte helt förvånande så följer vi banan för det ”riktiga” Göteborgsvarvet, men vi börjar och slutar på heden precis som sist. Självklart är alla välkomna, även de som inte är anmälda till loppet!

Söndag 7 april klockan 14.00

Samling Hedens busstation

Anmäl er till mig på fitnesscoachen@gmail.com så jag vet hur många jag ska vänta in.

Tempo, ca 6.30 som utgångsläge, sen anpassar vi oss till gruppen.

Vi tar ett litet halvtidsstopp på Nordic wellness Lindholmen och stretchar, fyller på energi, vätska och besöker en toalett. Bussar går längs hela banan så det finns möjlighet att hoppa av tidigare för den som önskar.

Angående startplatserna– loppet är fulltecknat sedan en tid tillbaka och ni som anmäler er nu hamnar på reservlistan. Ni anmäler er precis som alla andra på den här sidan, om vi får några avhopp så delar vi ut platserna i den ordning ni anmält er. Först då betalar ni in startavgiften. Tänk på att ändå träna och förbereda er för loppet, ett avhopp kan komma 1-2 veckor innan start och då är det för sent att börja träna långpass!

OBS! Ni som anmält er och eventuellt tvingas avboka kan tyvärr inte återfå er startavgift, hoppas på er förståelse för detta.

Vi ses i Göteborg om en vecka. Glad påsk på er!

//Madde

cropped-tjejmarathon-2013.jpg

Det här inlägget postades i Gemensamma träningar, Praktiskt runt anmälan. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Halvmara i Göteborg och info om reserverna

  1. coyntha skriver:

    Hej Madde, vet ni något datum för nästa långpass i Stockholm?

  2. mina skriver:

    Nämen 😦 Sjätte skulle det ju vara… 7:e har vi barnkalas så då kan jag inte. Fy så tråkigt

    • tjejmarathon skriver:

      Nej sjunde skrev jag på fb. Gick tillbaks och kollade nu för säkerhets skull och det står sjunde när du frågade sist.

      Trist att du inte har möjlighet!

      • mina skriver:

        Jättetråkigt är det 😦 Jag har väl registrerat fel i min mentala kalender på nåt vis… Ska kolla runt lite om jag kan ordna fram en löparvagn för isf kanske jag kan hänga med ändå

Kommentera

