Dags för gemensamt långpass

Så är vi då igång med träningen inför loppet och jag hoppas att ni alla känner att ni ligger i fas. Precis som förra året så kommer vi att erbjuda gemensamma långpass där vi hjälper er klara längre distanser, peppar er, pratar om hur man ska tänka på långpass, energipåfyllning före, under och efter passet samt den mentala aspekten, hur stärker vi vårt självförtroende så att vi ser oss själva springa 53 kilometer i juni?

Det första gemensamma träningspasset kommer att ske lördag den 16e mars. Alla är välkomna, det är självklart helt gratis och du kan även ta med vänner som inte är anmälda till loppet men vill ha lite pepp och sällskap i spåret.

Göteborg

Samling vid Hedens busstation, utanför Pressbyrån. 10.30 sticker vi iväg.

15 kilometer i lugnt tempo, dvs vi anpassar oss efter de som deltar, men inte snabbare än 6 min/km, troligen lugnare. Vi springer asfalt och jag förbereder en runda på förhand.

Maila mig på fitnesscoachen@gmail.com så jag vet hur många jag ska vänta in!

Stockholm

Den 16e mars kommer vi starta klockan 10.00 centralt i Stockholm och man kan springa så länge man vill. Vi lägger tempot runt 6:30 och håller oss nära SL-stationer. Gott humör, chans att fråga massor och förmodligen något fikastopp utlovas! Läs mer här där jag kommer fylla på info när jag stämt av med ev omklädning, sträcka (tack Peter!) och om vi kan få till någon energisupport! Ett ypperligt tillfälle att träffa andra som ska springa och njuta av gemenskapen!

Varmt välkomna!

_G1L4294 Löpcoach (1 av 1)

Det här inlägget postades i Gemensamma träningar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dags för gemensamt långpass

  1. Nina skriver:

    Hej
    Jag skulle önska att ni kunde ge skriva vilka datumena är för kommande långpass.
    🙂 Nina

  2. Katarina Ingvarsson skriver:

    Hej Jag mste tyvrr stryka mig frn tjejmarathon. Gteborgvarvet frra helgen och veckan som gtt visar att jag inte kommer kunna springa 5 mil i slutet p juni. Men jag kommer fortstt jaga pengar frn mina ”sponsorer”. Hlsningar Katarina Ingvarsson Linkping Date: Mon, 25 Feb 2013 20:41:02 +0000 To: kingvarsson@hotmail.com

Kommentera

