Info om helgens långpass

Här kommer lite mer information om helgens gemensamma träningspass.

Göteborg

Samling 10.00

Plats- Hedens busstation

Distans- 25 km, det finns flera som bett om lite kortare distans pga Göteborgsvarvet helgen efter så väl på plats pratar vi ihop oss och hittar en passande sträcka där man kanske kan hoppa av och ta spårvagnen hem.

Tempo- ca 6.30 som utgångstempo, det höll vi sist och alla verkade nöjda med det, vi anpassar oss dock efter gruppen.

Stopp- efter ca 10 km och ca 17-18 km tar vi vätskestopp för att också kunna köpa ngt att äta eller dricka.

Glöm inte att anmäla er om ni kommer! 🙂

Stockholm

Vi möts vid World Class Vasastan klockan 10.00- ta med dina vänner om du vill! Vi siktar på att sticka iväg vid kvart över och vi springer vår runda bort mot Ulriksdals Slott och ser till att trampa lite stigar och upp o ned och på vägen tillbaks tänkte jag att vi tar oss upp på Hagatippen för lite fin utsikt. Paus vid ca halva vägen och tempo på 6:30. Varmt välkomna och anmäl er här eller till annsofie.forsmark@spray.se!

Det här inlägget postades i Gemensamma träningar, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Info om helgens långpass

  1. Disa skriver:

    Jag kommer mvh disa

  2. lupitasvensson skriver:

    Hej!
    Finns det några tjejmaror i Malmö-Lund? Jag finns i Malmö och springer gärna långpass tillsammans den 6 och 16 maj antingen i Bulltofta eller Skrylle? Hör av er så kan vi matcha Stockholm och Göteborg! 🙂
    Varma hälsningar Lupita

  3. Nina L skriver:

    Känns trist att inte kunna (barnvakterna är stretchade till max nu) – jag spar ett par timmar om jag försöker köra ute hos mig, men vet att det inte kommer att bli lika kul. Hoppas bara att jag har pannben nog att köra lika långt…

  4. Åsa S skriver:

    Jag är med i Gbg!

  5. Svetlana skriver:

    Hej! Jag ska med ett längre pass med TSM nu på söndag, men vill absolut vara med den 16:e (17:e?). Ville också kolla om min betalning kom fram ordentligt? Har betalt för ung. 2 veckor sen. Tack!
    Svetlana

    • tjejmarathon skriver:

      Hej Svetlana! Den 16e utgår ett pass från Bonnierhuset på Torsgatan längs med Brunnsviken och runt och den 17e ser det ut som vår vän Peter tar en runda på 30 km- mer info kommer! Betalning ok! 🙂 // Annie

Kommentera

