Team Tjejmarathon goes Lidingö Ultra-vinnarna klara!

Grattis Anneli, Ellen, Nina, Nina och Victoria!

Ni har vunnit en startplats till Lidingö Ultra 26 km. Ellen ville dock springa 50 km och vem är vi att förvägra henne det? Vi tackar Rafael Askros för hjälpen med platserna och laddar inför nästa helg. Medan Madde lär ut kettelbells i Sundbyberg så kommer jag vara på plats och heja runt er längs banan.

Surfa gärna in på Lidingö Ultras sajt för mer info om tävlingen och intressant läsning.

Vi fortsätter jobba med loppets alla delar- har du företag eller privatpersoner i din omgivning som vill vara med på insamlingen till Panzisjukhusets fantastiska arbete så kontakta oss (Annie) så kontaktar jag dem!

Nu kör vi!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Team Tjejmarathon goes Lidingö Ultra-vinnarna klara!

  1. coyntha skriver:

    Vad kul!
    Det är klart vi kan springa tillsammans hela Tjejmara-gänget!! Vi ses på lördag!!
    kram

  2. Nina L skriver:

    Men goddamn. Första gången jag vinner nåt på en utlottning och så blir det detta!! Tack! Vilken härlig spark i baken!
    Kram och vi ses i startfållan då.

  3. Victoria Schelander skriver:

    Wow! Vad kul! Tack så jättemycket. Ska ladda lite nu med att springa i Berlin. Ses på Lidingö!
    Kram!

  4. Nina skriver:

    Hej Hopp
    Det ska bli superkul!!!
    Jag har två funderingar som berör oss som ska springa:
    1. Jag hade först tänkt att jag ville springa själv eftersom loppet är seedningsgrundande inför Lidingöloppet. MEN jag tror att jag kommer att få roligare om vi springer tillsammans och för sakens skull så tror jag att det har en större effekt. Så jag är på!!!! (Även om det nu visar sig att det kanske är jag som sänker eran fart). Hur många av er andra vill springa i grupp?

    2.Jag funderar på om vi skulle hinna fixa några billiga T-shirts med tryck att dra över våra kläder och vad ni i så fall är beredda att betala för det. Jag har ingen aning vad det skulle kunna kosta men skulle kunna tänkta mig att betala runt 150:- om det nu inte är som så att t.ex. STADIUM eller annat klädesföretag skulle kunna tänka sig att sponsra oss med det och sen få tag i någon som skulle kunna trycka. Vi har en klädesansvarig på mitt jobb som jag skulle kunna kolla lite med. Jag tänkte typ TEAM TJEJMARATON på framsidan och sen vårt insättningsnummer på baksidan eller liknande. Har ni några förslag på lösningar och vad tycker ni?

    😀 Nina

    • coyntha skriver:

      Jag tycker också vi kan samlas vid starten och börjar tillsammans. Sedan kan de som vill springa på den farten det passar! För mig är ett träningspass inför Stockholm Marathon!! Men jättekul att träffas där!! 🙂

  5. Nina L skriver:

    Nina: du behöver inte oroa dig – det finns långsammare än du. Jag, t.ex. Jag kommer inte att köra någon seedningslöpning utan ska bara ta mig i mål… Det är väl bara att starta tillsammans och sen får de som vill dra på när det passar, det är helt ok!
    Och jag tycker T-shirt-idén är super. Jag kan dock inte ge råd om hur det ska gå till – det finns en affär på Götgatan (ganska mittemot T-banenedgången) som säljer T-shirts och jag har för mig att de gör tryck också? Kan be min man kolla imorgon, han jobbar bredvid.

  6. tjejmarathon skriver:

    Brudar! Jag har mailat en kontakt jag har ang t-shirts. SVARTA med cerise text – inte cerisa eller rosa! 🙂 hör av mig imorgon om jag får svar. Har föreslagit ”Team Tjejmarathon” på ryggen!

  7. tjejmarathon skriver:

    uppdatering! jag har t-shirts på G! 10 stycken svarta långärmade från profilmaterialsleverantören NEH. Skicka era storlekar ni som ska springa Lidingö Ultra och vill någon annan ha så skicka storlek så ska jag se vad jag kan göra!

  8. Malin skriver:

    Grattis tjejer! Ha riktigt kul på loppet!

  9. coyntha skriver:

    Oh vad kul! Jag har storlek M (är det dam storlek?). Tack Annie!

  10. Nina skriver:

    Snyggt! Storlek M blir nog bra 🙂

  11. Nina L skriver:

    M för mig också! Ni är ju super!!

Kommentera

