Vi lottar ut 5 platser till Lidingö Ultra 26 km

Hej tjejer! Hoppas ni haft en fin helg. Några av oss har varit med om ett riktigt äventyr- TEC! Snön vräkte ned både fredag och lördag och gjorde det 8 eller 16 mil långa loppet till en utmaning utöver det vanliga. Flera av er som ska springa Tjejmarathon var med och jag och Madde är så stolta och imponerade! Jag tampades själv med 8 mil och en hel del snö och gegga. Madde var min coach och fick även följa med ut på sista varvet då mörkret lagt sig på ett galet sista varv med hjälp av pannlampa! Ett riktigt teamwork med både skratt, vrål, chips, cola och brödkavel inblandat! 🙂

Tjejmarapannbanden på!

Vill ni läsa mer så har både jag och Madde skrivit och ni får gärna kommentera med era inlägg från helgen ni som var där och/eller sprang! 🙂 Det var Tjejmarapower utan dess like och vi vann några nya eldsjälar på plats!

Men! Dagens inlägg handlar om att jag sitter på 5 platser till Lidingö Ultra! Man kan springa två distanser: 50 eller 26 kilometer. 26 lugna (om du vill!) kilometer i terräng på vackra Lidingö om två veckor sitter som en smäck för er som tränar för Tjejmaran. Känner du att du vill testa formen på en härlig men tuff bana (japp Abborbacken är med) så kommentera detta inlägg med ”Jag vill vara med”. Vi drar 5 platser på onsdag.

Var inte rädd för att det måste gå fort. Se det som en utmaning, ett träningspass. Lidingö Ultra är ett unikt lopp i en fantastiskt vacker natur. Jag kommer att vara därute och peppa er även om jag efter gårdagens batalj inte kommer att springa loppet.

Här kan du läsa mer. Vill verkligen varmt rekommendera er att vara med! Kommer bli en toppendag med en toppenstämning ute på hälsoön!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Vi lottar ut 5 platser till Lidingö Ultra 26 km

  1. Wanja skriver:

    Jag hade gärna tävlat om en plats men kör kettlebellkurs med Madde då 🙂

    Om det fanns några tvivel om tjejmarathon kvar i min kropp så är de borta efter dagens 4 varv på tecbanan! Springa långt är ju världens rus! Jag kan bara föreställa mig hur det känns efter 5 mil, eller 8! Underbart! Endorfinerna hoppar runt i kroppen och jag bara ler 🙂 och det är efter 4 mil. Vill. Ha. Mer.

  2. Nina skriver:

    Jag vill vara med!

  3. coyntha skriver:

    Jag ska vara med men är redan anmält!! Kom igen tjejer!! Det är ett bra träningspass för oss! Jag var också igår och såg hur Annie kämpade och sprang så bra på TEC. Vill du läsa om det? Jag har skrivit på bloggen!
    http://coyntha.wordpress.com/2012/04/15/dagens-rapport-traning-och-tec/

  4. Annelie skriver:

    Jag vill va med:)

  5. Nina L skriver:

    Jag vill vara med
    (om jag vinner hoppas jag vi kan springa i gäng igen för det var så kul! Eller hur Coyntha!)

  6. beastankar skriver:

    Tänkte skriva ”Vill vara med” men så kom jag på att jag skall skjutsa min äldsta som och 3 lagkamrater till Kalix på fotbollskup den helgen. Fasiken oxå, hade annars varit en kul grej. Fan fan fan.

  7. Victoria skriver:

    Jag vill vara med! Såklart! 😉

  8. RebeckaS skriver:

    Jag vill vara med! (:

  9. Nina L skriver:

    Hej Annie och Madde – får man fråga om det går att också få ett eller två förslag på matscheman inför maran? Eller länkar till existerande? Jag blir helt matt när jag läst Annies (om än inte så detaljerade) planering inför TEC – jag har aldrig ens brytt mig, druckit typ, en resorb före halvmaran och sen snuttat på en druvsocker under loppet…
    Men om jag fick en inköpslista eller ett förslag till menyer för en vecka så skulle jag verkligen köra på det. Och då helst inte konstiga proteinpulver/krämer och annat – som dessutom ser lite äckligt ut – men smaken är ju som bekant som den berömda (kavlade) baken 😀
    Det kanske finns andra deltagare som kan dela med sig också om ni lägger in ett inlägg om det (vill ju inte snylta på dietcoachens upplägg heller!!!)
    Tack och heja heja!

    • Fitnesscoachen skriver:

      Alla kostupplägg är personliga så jag rekommenderar dig inte att hitta något på nätet, det leder troligtvis till problem med magen eller för lite/mycket energi.

      Maila mig så ska vi se om jag kan knåpa ihop något till ett bra pris. 😉

      Madde

  10. Anja Gladh skriver:

    Jag vill vara med! :O)

  11. Maria Jansson skriver:

    Jag vill vara med!! 🙂

  12. Maria Jansson skriver:

    Nej men rackarns, jag kan inte, glöm det jag sa…. 🙂

  13. Ellen skriver:

    Jag vill vara med!

    Jag vill jättegärna springa 50 🙂 Fan vadstarka ni var under TEC, tjejer! Själv tog jag mig runt gående sista 20 (sprang också 80), tappade all energi efter 60 och lyckades inte hämta igen. Ändå helt ok för en premiärultra! Är stolt 🙂

    Hoppas vi ses på Lidingö Ultra! Kram 🙂
    (BTW, har flyttat vår sajt till forortsfruarna.se)

Kommentera

