Tjejmarathon goes TEC

Hej på er!

Idag är båda arrangörerna på plats på TEC. Annie ska springa 8 mil i snö och Madde coachar en av Tjejmaralöparna samt ska hjälpa Annie vid växlingen med rätt näring och vätska.

Flera av våra löpare är på plats också. Några springer. Några hejar!

Snön vräker ned i skrivandets stund men humöret är på topp.

Håll utkik här på bloggen för vi har både information från Panzisjukhuset och en tävling att skriva om!

Trevlig helg!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tjejmarathon goes TEC

  1. Svetlana skriver:

    Hej Madeleine!
    Svetlana här, som du turades med i tidtagningen 🙂 Så synd att jag missade Annie och dig komma i mål, det måste har varit nån minut då jag stack kl 22 ungefär. Hade supertur att få skjuts ända hem. Stort grattis till målgången i efterskott!
    Hursomhelst, jag såg en diskussion på jogg och hittade hit. Jag tycker det är en jättekul ide och vill självklart vara med. Hoppas kunna springa förstås om jag är hel efter maran den 2 juni, men om inte det, då kan jag också hjälpa till. Ska anmäla mig och betala snart. Ha det så bra!

    • tjejmarathon skriver:

      Hej!

      Åh vad roligt att du hittade hit! Du är jättevälkommen att hänga på!

      Ja vi var i mål precis innan tio så vi missade nog varandra med någon minut.

      Vi hörs och ses framöver!

      Madde

Kommentera

