Vad händer?

Hej på er!

Jag tänkte passa på att skriva lite om vad vi håller på med så att ni vet att projektet rullar på. Det är många frågor och vi har faktiskt inte raka svar på allting ännu men det kommer, och det kommer i god tid!

För det första jobbar vi med att ta fram en t-shirt till alla. Vi kan inte beställa förrän vi vet hur många vi blir och för att kunna säkra kvaliteten på loppet och dess planering så är sista anmälningsdag 30 april. Så kom igen och våga!

Vi klurar även på hur övernattning ska ske både före och efter loppet men är trygga med att det kommer lösa sig. I Grisslehamn har vi som sagt eldsjälar som hjälper oss.

Jag pysslar just nu med att räkna ut exakt var starten kommer gå. Jag tittar på kartor och ska försöka synka kartan med att rita in sträckan i GPSies. com så alla ska få se kupering osv.

Vidare så letar jag ett bussföretag som kan hjälpa underlätta transporter under dagen. Där har  jag gjort stora framsteg –  watch this space!

Enervit är våra tänkta näringssponsorer och där ska vi sy ihop ett paket.

Om ni har tips på företag som kan tänkas sponsra oss med vettiga saker för loppet- hör av er!

Om ni vill diskutera saker, leta träningskompisar bland de andra löparna så använd gärna vårt forum inne på ChallengeMore.

Dit kan ni för övrigt hänvisa alla som vill vara med på vår 50 k Challenge som ChallengeMore skapat speciellt för oss. Det är gratis att gå med CM och det är en grym sajt för att peppa sig och delta i roliga utmaningar som inspirerar till träning.

Ja det pågår arbete hela tiden. Det här loppet växer så det knakar och vi är så glada att just Du är med!

Se nu till att registrera dig i vårt anmälningsformulär. Det är otroligt viktigt att vi vet exakt hur många vi är och har uppgifter på er.

Så fortsätt springa och ta hand om er så återkommer vi med mer information!

Det här inlägget postades i Praktiskt runt anmälan. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vad händer?

  1. Lena Norrman skriver:

    Hej
    Vi är ett nätverk med kvinnliga företagare i Norrtälje kommun, Freija (se http://www.freija.se för mer info). Vi har diskuterat lite och kommit fram till att vi kan försöka ordna sängplatser med frukost åt deltagare. Hur många tror ni att ni behöver? Självklart utan kostnad.
    Mvh
    Lena, en i styrelsen

  2. Nina skriver:

    Låter som om ni har fullt upp! Riktigt bra jobb, trots bihålor och annat snor.
    Lämnade en del förslag i min anmälan om möjliga sponsorer – tänk gärna vidare i tjejnischen, tycker jag. MEN: angående tischor och sånt: har inte betalat än (bb kommer på måndag, va??) men har ändå en åsikt redan nu – snällasnällasnälla inte bara rosa… Hälsar en som har rött hår och klassificeras som ”höst” i färganalysen 😀

  3. Emelie skriver:

    Hamnade på denna bloggen av en slump och blev fast. I dagsläget har jag precis hittat tillbaka efter ett långt uppehåll och har än så länge bara kommit upp i rundor på 5km så är osäker på om jag vågar anmäla mig, men jag ska absolut suga på karamellen och följa denna sida. Ett otroligt härligt initiativ av er!

Kommentera

