Är du anmäld? Då ska du få pannband!

Som ni har läst så har vi fått hem de supersnygga pannbanden nu, som alla Tjejmara-löpare ska få. Nu har de dessutom levererats ut både till Stockholm och Göteborg, så alla ni som anmält er, maila den av oss som bor närmast er så ska vi se till att ni får ert pannband.

Bor ni närmast Göteborg så maila ni Madde på fitnesscoachen@gmail.com.

Bor ni närmast Stockholm så mailar ni Ann-sofie på annsofie.forsmark@spray.se.

Ni som ännu inte anmält er, men planerar att delta i loppet, skynda er att sätta in 400 kronor, maila sedan enligt ovanstående, så har ni ert pannband snart!

Det här inlägget postades i Praktiskt runt anmälan, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Är du anmäld? Då ska du få pannband!

  1. Emma skriver:

    Nu har jag varit inne och läst på sidan ett antal gånger och velar som tusan. Jag har aldrig tyckt om att springa, har sprungit några Vårrus och Lidingöloppet två ggr (jag tror jag var sist i mål). Kan man verkligen klara av 50 km då? Jag tränar ändå ganska regelbundet, men har ca 10 kg för mkt och inte världens bästa disiplin. Kommer dessutom åka på semester i slutet av maj. Jag skulle tycka det vore skitkul, det är ju verkligen för en god sak och kan ju vara väldigt motiverande, men är det ens realsitiskt att klara sig runt banan?

    MVH

    Emma

    • tjejmarathon skriver:

      Emma! Välkommen, självklart fixar du detta. Semester två veckor innan är inte alls fel. Vi har träningsprogram att följa och peppar varandra inne på ChallengeMore. Behöver du mer pepp, råd och stöd så kommer jag och Madde att backa dig 100%! Maila mig på annsofie.forsmark@spray.se så får du en länk till programmen och vårt forum! Ha det så bra1 // Annie

  2. Maria skriver:

    Hej!
    Jag har läst på er hemsida och är sugen på att vara med. Dock kommer jag inte ha tillgång till bil den helgen och undrar om det går att ta sig till starten kommunalt? Dessutom undrar jag om pengarna som anhöriga kan sponsra med: Kan de ge pengar till mig så jag sätter in dem på kontot eller måste de sätta in pengar själva?
    Hälsningar Maria

Kommentera

