Mer info om det första gemensamma långpasset

Hej alla!

Vi hoppas att alla mår bra. Det verkar vara en del förkylningar som går och vi vill verkligen trycka på hur viktigt det är att låta allt läka ut, hur sugen man än är på att börja springa igen! Drick varmt, ät färgglatt och lägg dig tidigt är tipset från hon som bara är lite förkyld en gång om året ( ta i trä).

Här kommer lite mer information om respektive långpass.

Stockholm – east side possé

Vi startar lite tidigare: Kl 10.00 ska vi börja röra oss från  World Class Vasastan som är snälla och lånar ut omklädningsrum och duschar till oss. Om du vill byta om och eller låsa in väska så talar du bara om i receptionen att du är med i Tjejmarathon så vet de.

Vi kommer att ta oss till Hagaparken och springa en runt Brunnsviken. Tanken är att testa lite stig och undvika för mycket asfalt. Tempot kommer alltså vara lugnt. Alla kommer hänga med och vill man springa fortare så visar jag den enkla rutten.

Förslagsvis har du med något att dricka och det du känner för. När vi kommer tillbaks stretchar vi utanför och de som vill duschar och/eller bastar på World Class.

Det ska bli otroligt roligt att träffa alla som kan komma. Och ni som bor för långt ifrån eller inte kan av andra anledningar, vi kommer tänka på er! För att jag ska veta hur många vi blir vill jag gärna att du mailar mig på annsofie.forsmark@spray.se.

Vi ses på lördag- välkomna! // Annie

Göteborg- west side possé

Vi kör igång klockan 11.00. Samling sker på Heden, vid Pressbyrån på busstationen. Vi kommer att ta oss upp mot Slottsskogen, en bit ut mot vackra Särö längs havet och sedan tillbaka.

 

Vi håller ett tempo som alla kan hänga med i, och jag kommer att ha en ryggsäck där jag kan bära eventuell packning ni har med er. Jag kommer även att ha en del vätska, för er som inte har eget vätskebälte.

 

Glöm inte att anmäla att ni kommer till mig på fitnesscoachen@gmail.com, senast dagen innan. Även ni som ännu inte anmält er till Tjejmarathon är såklart välkomna för att känna på formen!

 

Ha en fin vecka så ses vi på lördag! //Madde

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Mer info om det första gemensamma långpasset

  1. magdalena skriver:

    jag kommer och är så himla glad för det. Vad bra att man kan låna dusch, då kan jag åka kommunalt! Såg att man kan bjuda med en kompis? HAr en som bor i krokarna, Paula E, är det OK att jag bjuder med henne?

    • tjejmarathon skriver:

      I am out of the office until 2012-02-27.

      I will get back to you upon my return!

      Note: This is an automated response to your message ”[tjejmarathon] Kommentar: ”Mer info om det frsta gemensamma lngpasset”” sent on 2012-02-26 21:05:43.

      This is the only notification you will receive while this person is away.

  2. Alice Sundström skriver:

    Hallå tjejer!
    Jag kan tyvärr inte delta varken i Göteborg eller Stockholm, men jag tänkte springa själv lite längre på lördag och då är jag med i tanken, det räknas väl också 😉
    Hoppas att ni får jättetrevligt, tar ni några bilder?
    Kramar från Småland 🙂

  3. Ping: Första löpningen blir ett långpass | Supertjejklassikern

  4. Ping: Gemensamma långpass | Jag vill vara snygg ….och smal!

Kommentera

