Sånt som får oss att le från öra till öra

Hej alla! Jag tar mig friheten och publicerar en anmälan vi fick in idag. Det kommer flera varje dag och jag blir så glad. Madde med. Såhär stod det alldeles nyss när jag loggade in på min dream come true Tjejmarathon:

”Klart jag är med! Och har som mål, förutom att springa såklart, att samla in 100 kr för varje km dvs 5000 spänn. Jag är otroligt tacksam för ert fina initiativ att hjälp kvinnorna i Kongo. ….. Ska jag bara betala in anmälningsavgiften nu?”

 

VÄLKOMMEN OCH JA JA JA! 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sånt som får oss att le från öra till öra

  1. Fitnesscoachen skriver:

    Fantastiskt, tack alla ni som gör detta möjligt!!

    //Madde

Kommentera

